Vaktimizi verimli kullanabilmek ve elimizdeki tüm kaynakları doğru değerlendirebilmek günümüzde büyük önem taşıyor. Görünen kadar görünmeyen gizli verimsizliklerden doğan maliyetlerin tespiti de zor olabiliyor. Tam bu noktada kiralama yöntemi kullanarak, fotokopi makinesi veya kurumsal yazıcılarınızı en verimli ve düşük maliyetlerde kullanmak üzere işletmenizde devreye alabilirsiniz. Kiralama yapacağınız fotokopi makinesi veya kurumsal yazıcınızda teknik olarak tüm takibi biz üstleniyoruz. Toner veya mürekkebin bitmesinde, bakım faaliyetlerinde ya da arıza durumunda her şey tek bir kanaldan, bizim üzerimizden yürütülüyor olacak. Siz sadece gerçek işinizi düşüneceksiniz!
Daha önemlisi cihazların kullanımı esnasında gerekecek tüketim malzemesi temini, yedek parça temini, garanti uygulaması, bakım sözleşmesi süreçleri ve diğer tedarik çalışması gerektiren iş süreçleri sebebi ile işletmenizdeki personelinizin katma değersiz boşa harcanacak vakti ortadan kalkacaktır.
Kurumsal yapınız, işletme içi insan hareketleri ve yürüme mesafelerine uygun lokasyon dikkate alınarak verimlilik hesabı ile ihtiyacınız olan, en doğru cihazı tespit ediyoruz.
Kiralama avantajlarını daha detaylı görüşmek ve size gerekli olacak makine parkurunun planlanmasını birlikte yapabilmek için bizimle iletişime geçmenizden büyük mutluluk duyacağız.